تحقیق تعیین میزان افسردگی به روش غربالگری (بک) در دختران دبیرستانی

به وب سایت دانلود و دریافت فایل های درسی آموزشی خوش آمدید اکنون مشخصات فایل تحقیق تعیین میزان افسردگی به روش غربالگری (بک) در دختران دبیرستانیرا مشاهده می نمایید|دانلود تحقیق با موضوع تعیین میزان افسردگی به روش غربالگری (بک) در دختران دبیرستانی، در قالب word و در 72 صفحه، قابل ویرایش، شامل: فصل اول: مقدمهبیان مسئلهضرورت انجام تحقیقاهداف تحقیقبیان فرضیهمتغیرهاواژه های کلیدی فصل دوم: پیشینه تحقیق نظریه های مربو|34022748|tqe|تعیین میزان افسردگی به روش غربالگری,افسردگی در دختران دبیرستانی,تعیین میزان افسردگی,افسردگی به روش غربالگری,تحقیق افسردگی در دختران دبیرستانی,تحقیق تعیین میزان افسردگی,تحقیق افسردگی به روش غربالگری,مقاله افسردگی به روش غربالگری

دانلود تحقیق با موضوع تعیین میزان افسردگی به روش غربالگری (بک) در دختران دبیرستانی،در قالب word و در 72 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

فصل اول:مقدمهبیان مسئلهضرورت انجام تحقیقاهداف تحقیقبیان فرضیهمتغیرهاواژه های کلیدی فصل دوم:پیشینه تحقیق
نظریه های مربوط به افسردگی
تاریخچه افسردگی
تشخیص افسردگی
سنجش شدت افسردگی
انواع اختلالات افسردگی
علل افسردگی
درمان افسردگی
ارتباط افسردگی با بیماری های دیگر
افسردگی در گروه های مختلف
علائم جسمانی افسردگی
هشدارهای افسردگی
افسردگی از عوامل ایجاد فساد در جوامع

فصل سوم:جامعه مورد مطالعه
نمونه و روش نمونه گیری
ابزار اندازه گیری متغیرها
روایی و اعبتار آزمون
روش نمره گذاری و دستور اجرا
روش اجرای تحقیق
طرح تحقیق
روش تجزیه و تحلیل داده های آماری

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده های آماری

فصل پنجم:
بحث و نتیجه گیری

چکیده انگلیسیمنابعپیوست

چکیده تحقیق:موضوع تحقیق حاضر با توجه به اهمیت بیماری روانی خصوصاً افسردگی در جوامع امروز انتخاب گردیده است. هدف اصلی مورد نظر در این مطالعه، تعیین میزان افسردگی به روش غربالگری (بک) در دختران دبیرستانی تعیین گردیده است.
نمونه انتخاب شده شامل 60 نفر می باشد که به روش خوشه ای و تصادفی انتخاب گردیده است. در هر مقطع تحصیلی اول و دوم و سوم دبیرستان 20 نفر انتخاب گردیده است. بعد از انتخاب گروه ها، تست افسردگی بک (فرم 21 سوالی) در بین گروه ها اجرا گردید. بعد از جمع آوری داده های خام و تحلیل آماری نتایج به روش تحلیل واریانس یک طرفه (ANOVA) انجام گرفت. نتایج حاکی از آن است که بین میانگین افسردگی دانش آموزان بر اساس پایه تحصیلی آن ها رابطه معناداری مشاهده نگردیده است.


مطالب دیگر:
📒معرفي قير وساختمان شيميايي آن📒معرفي وب سرويس📒معلمی و چارچوب معلمی📒معما2📒معماری پرش کیهانی📒معماری سیستم های تجارت الکترونیکی📒معماری فناوری اطلاعات در سازمان📒معماری فولدینگ📒معماری کامپیوتر – درس روشهای طراحی CPU📒معماري دوره ساسانيان📒معماري‌هاي دروازه‌ي سرويس پيام چندرسانه‌اي📒معيارهای پذيرش مجله در ISI📒معيارهای پذيرش مجله در isi📒معيارهاي ارزيابي دانش پژوهي آموزشي📒معيارهاي مبتني بر سيگنال براي تخمين نقاب طيف‌نگاري در جهت بازشناسي گفتار📒مغز و آموزش📒مفاهیم برنامه ریزی📒مفاهیم اساسی اقتصاد مهندسی حالت های مخصوص فرایند مالی📒مفاهیم اساسی اقتصاد مهندسی📒مفاهیم اساسی جریان سیالات📒مفاهیم اساسی وبنیادی معیشت📒مفاهیم امنیت شبکه📒مفاهیم پایه ای نرم افزار📒مفاهیم پایه شیمی📒مفاهیم پرستاری